شرایط پشتیبانی آموزشهای برنامه نویسی !
✔ دوره های غیر رایگان در وب سایت پرس نت همه دارای پشتیبانی و رفع اشکال می باشند. با توجه به نیاز کاربران طرح های مختلف برای پشتیبانی تهیه و تدارک دیده شده است که در ادامه هر کدام و قوانین مربوط را شرح می دهیم.
✪ پشتیبانی 1 ماهه : با انتخاب این طرح از تاریخ خرید دوره به مدت 30 روز شما میتوانید از طریق تماس تلفنی یا واتس اپ سوالات و اشکالات خود را با مدرس دوره در میان بگذارید. دقت کنید حداکثر زمان رفع اشکال در طول طرح 10 ساعت می باشد.
✪ پشتیبانی 1 ماهه اختصاصی : با انتخاب این طرح از تاریخ خرید به مدت 30 روز شما میتوانید از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با مدرس در ارتباط مستقیم باشید. در این طرح امکان ارسال سورس جهت رفع اشکال و همچنین انجام ریموت برای رفع اشکال میسر می باشد. دقت کنید حداکثر زمان رفع اشکال به صورت تلفنی، واتس اپ، ریموت یا ارسال سورس و رفع اشکالات 20 ساعت در طول طرح پشتیبانی می باشد.
✪ پشتیبانی 3 ماهه : با انتخاب این طرح از تاریخ خرید دوره به مدت 90 روز شما میتوانید از طریق تماس تلفنی یا واتس اپ سوالات و اشکالات خود را با مدرس دوره در میان بگذارید. دقت کنید حداکثر زمان رفع اشکال در طول طرح 30 ساعت می باشد.
✪ پشتیبانی 3 ماهه اختصاصی : با انتخاب این طرح از تاریخ خرید به مدت 90 روز شما میتوانید از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با مدرس در ارتباط مستقیم باشید. در این طرح امکان ارسال سورس جهت رفع اشکال و همچنین انجام ریموت برای رفع اشکال میسر می باشد. دقت کنید حداکثر زمان رفع اشکال به صورت تلفنی، واتس اپ، ریموت یا ارسال سورس و رفع اشکالات 60 ساعت در طول طرح پشتیبانی می باشد.
✪ پشتیبانی 6 ماهه : با انتخاب این طرح از تاریخ خرید دوره به مدت 180 روز شما میتوانید از طریق تماس تلفنی یا واتس اپ سوالات و اشکالات خود را با مدرس دوره در میان بگذارید. دقت کنید حداکثر زمان رفع اشکال در طول طرح 60 ساعت می باشد.
✪ پشتیبانی 6 ماهه اختصاصی : با انتخاب این طرح از تاریخ خرید به مدت 180 روز شما میتوانید از طریق واتس اپ یا تماس تلفنی با مدرس در ارتباط مستقیم باشید. در این طرح امکان ارسال سورس جهت رفع اشکال و همچنین انجام ریموت برای رفع اشکال میسر می باشد. دقت کنید حداکثر زمان رفع اشکال به صورت تلفنی، واتس اپ، ریموت یا ارسال سورس و رفع اشکالات 120 ساعت در طول طرح پشتیبانی می باشد.
✪ قانون اول : در تمامی طرح ها (جز پشتیبانی از طریق بخش پرسش و پاسخ - رایگان) دانشجو بایستی برای طرح سوال یا اشکال و ارتباط با مدرس از قبل با مدرس هماهنگی لازم را انجام دهد و برای رفع اشکال زمان مناسب تعیین شود.
✪ قانون دوم : طرح های رفع اشکال فقط و فقط برای طرح سوالات و اشکالات دانشجو در مورد دوره آموزشی و دقیقا سورس آموزش می باشد.