اتصال voip یا Call Center به نرم افزار - نمایش مشخصات تماس گیرنده در Asp net Core
با سلام
یکی از مهمترین ویژگی های یک نرم افزار CRM اتصال به voip است. یعنی وقتی تلفن کال سنتر زنگ میخورد مشخصات تماس گیرنده روی نرم افزار نمایش داده شود. همچنین ساعت و شماره تلفن آن ثبت بشود و بتوان همان مشتری را ثبت کرد و...
چطور میشه یاد گرفت که چطور باید این کار را انجام داد !؟
هیچ ایده ای برایش ندارم من!
شما ابتدا باید یک سرویس Call Center تهیه کنید. از همون شرکتی که این سرویس رو تهیه می کنید یه سری مستندات هم در اختیارتون قرار داده میشه که از طریق api میتونید کال سنتر رو به پروژه وصل کنید.
هر شرکت یه سری api ها داره که برای اون api ها داکیومنت هم در اختیار شما قرار میده و میگه چجوری میشه باهاش کار کرد. ( به عنوان مثال این مستندات رو ببینید که مربوط به کال سنتر هست)
خب وقتی شما بتونید از طریق api ها مشخصات تماس گیرنده رو دریافت کنید می تونید به راحتی توی دیتابیس هم اطلاعات رو ثبت کنید.
- آموزش استفاده از SignalR در Asp.net Core با مثال عملی
- ادغام چند گزارش استیمول سافت بصورت پی دی اف در یک فایل
- نحوه تغییر استایل کامپوننت select2 چگونه است ؟
- چگونه امنیت پروژه را در Asp.net Core افزایش دهیم ؟
- ارسال پارامتر در دستور window.open جی کویری
- ارسال پارامتر از طریق جاوااسکریپت با کلیک روی تگ a
- خطای 500 زمان اجرا شدن پروژه روی هاست
- کویری نویسی در استیمول سافت جهت فیلتر اطلاعات
- نمایش صفحه در پنجره جدید با کلیک روی لینک (تگ a) در Asp
- افزودن مقادیر به صورت دستی به List دریافت شده از ریپازیتوری
- کار با CkEditor با قابلیت آپلود عکس
- خطا در ایجاد migration در Asp.net core
- مشکل تاریخ شمسی در سی شارپ
- تفاوت های Asp.net core و Asp.net mvc چیه؟
- دلیل اسپم شدن ایمیل های ارسالی از سرور
- نحوه لایه بندی پروژه Core و اضافه کردن به IIS
- ارسال ایمیل در Asp.net core
- آیا میشه در mvc core از کامپونت استفاده کرد
- نمایش گزارش stimulsoft روی کلاینت
- آپلود فایل در Asp.net core چگونه است؟