دسته بندی ها
19:27 1403/04/12

خطای لایسنس Syncfusion روی کامپیوتر کاربر در WPF

مشخصات سوال کننده :
کاربر : mojtabahakimian     امتیاز کاربر : 155     رتبه کاربر : 10
دسته بندی : سی شارپ WPF Syncfusion

به این سوال امتیاز بدهید    0
تعداد بازدید این سوال : 1212
2 نظر
saedbfd : سلام لینک آموزشی که میفرمایید رو هم قرار بدید شاید بتونیم نکته ای ازش در بیاریم.

امتیاز کاربر : 1664   رتبه کاربر : 1   تاریخ ثبت : 09:02 1403/04/12
mojtabahakimian : https://downloadly.ir/software/programming/syncfusion-essential-studio/

امتیاز کاربر : 155   رتبه کاربر : 10   تاریخ ثبت : 10:38 1403/04/12
هوش مصنوعی

پاسخ هوش مصنوعی

برای حل مشکل لایسنس Syncfusion در سیستم های دیگر، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. اطمینان حاصل کنید که کلیه فایل های مربوط به Syncfusion به درستی روی سیستم جدید نصب شده اند. این شامل DLL ها و هر گونه وابستگی دیگر است.

2. لایسنس صحیح را که شما استفاده کرده اید (لایسنس اصلی یا Trial) به سیستم جدید منتقل کنید. بهتر است به جای استفاده از لایسنس Trial، یک لایسنس معتبر و دایمی از Syncfusion تهیه کنید.

3. در فایل Startup پروژه، کدی که برای ثبت لایسنس استفاده کرده اید را اضافه کنید. این کار را قبل از هر گونه استفاده از کنترل های Syncfusion انجام دهید. کد شما باید مشابه زیر باشد:

Syncfusion.Licensing.SyncfusionLicenseProvider.RegisterLicense("YOUR_LICENSE_KEY_HERE");

در اینجا به جای YOUR_LICENSE_KEY_HERE، لایسنس صحیح خود را قرار دهید.

4. اطمینان حاصل کنید که نسخه Syncfusion که در پروژه شما استفاده می شود، با نسخه ای که روی سیستم جدید نصب شده هماهنگ است. به روزرسانی یا نصب نسخه ی مشابه می تواند به رفع مشکلات کمک کند.

5. در صورتی که بعد از انجام مراحل بالا هنوز با خطا مواجه هستید، مستندات و راهنماهای موجود در وب سایت Syncfusion را مرور کنید یا با پشتیبانی مشتریان آن ها در تماس باشید.

با دنبال کردن این مراحل، باید بتوانید مشکل لایسنس را در سیستم جدید خود حل کنید.

به این پاسخ امتیاز بدهید    0
امتیاز: - رتبه: -
برای ارسال پاسخ لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.   ورود